miercuri, 24 iulie 2013

Recenzie Eve

Eve de Anna Carey

O FASCINANTĂ AVENTURĂ DISTOPICĂ, PETRECUTĂ ÎN 2032, LA ŞAISPREZECE ANI DUPĂ CE UN VIRUS MORTAL A ŞTERS APROAPE ÎNTREAGA POPULAŢIE DE PE FAŢA PĂMÂNTULUI EVOCATIVĂ, ROMANTICĂ ŞI UNEORI ÎNSPĂIMÂNTĂTOARE, EVE ESTE PRIMUL ROMAN DINTR-O NOUĂ TRILOGIE CAPTIVANTĂ, CU O EROINĂ DE NEUITAT.

În ultima noapte petrecută în şcoala de fete unde este elevă, Eve descoperă ceea ce se întâmplă în realitate cu absolventele – şi soarta cumplită care le aşteaptă.
Evadând din singurul cămin pe care îl cunoscuse vreodată, ea porneşte într-o călătorie lungă, presărată cu piedici înşelătoare, în căutarea unui loc în care să poată supravieţui. Pe drum îl întâlneşte pe Caleb, un băiat rebel şi dur, care trăieşte în sălbăticie. Separată de bărbaţi întreaga viaţă,
Eve fusese învăţată să se teamă de aceştia, dar Caleb îi câştigă treptat încrederea… şi inima. Când soldaţii încep să îi vâneze, Eve trebuie să aleagă între adevărata dragoste şi propria ei viaţă.

EVOCATIVĂ, ROMANTICĂ ŞI UNEORI ÎNSPĂIMÂNTĂTOARE, EVE ESTE PRIMUL ROMAN DINTR-O NOUĂ TRILOGIE CAPTIVANTĂ, CU O EROINĂ DE NEUITAT.

My opinon:

Cu siguranta aceasta este o carte diferita de ceea ce am citit pana acum.De ceva timp incerc sa caut si sa citesc carti diferite,ceea ce nu am mai citit pan acum.M-am saturat de vampiri,varcolaci,vrajitoare...Pentru acum:))) Eve a aparut de ceva timp,insa eu doar acum mi-am luat,in urma unui schimb.Nu regret deloc.Imi place actiunea in sine.Populatia a fost distrusa de molima,(inca nu stim ce e molima)iar supravietuitori sunt repertizati in functie de sexe.Fetele in scolii pentru a fi educate,iar baietiiin lagare pentru a lucra.De cand cu molima,senatorii,presedintele,majoritatea oamenilor au murit.Cei mai afectati de molima sunt femeile,iar barbatii mai putin.De aceea in scoli,fetele invata riscul de a te indragosti de un baiat.Insa mie asta mi s-a parut super exagerat.In fine..Cand Eve afla ca la absolvirea scolii nu vor merge in Orasul de Nisip(locul unde regele planuieste sa construiasca din nou ceea ce a fost inainte molima) si ca destinul lor e altul,reuseste sa evadeze,lasand in urma ei pe cele doau bune prietene,Pip si Ruby.Partea aceasta m-i sa parut una trista si nu stiu daca eram si eu in stare de acelasi lucru ca si ea.Dupa ce evadeaza,Eve reuseste sa descopere lumea asa cum este,sau a fost candva si ca unii baieti chiar pot fi de incredere.Se indragostete fara sa vrea de Caleb,un necunoscut pe care l-a intalnit in drumul ei sper Califia.Insa ca si in multe cazuri,iuvirea e ceea ca se spulbera pana la urma.Actiunea este una bine construita,limbajul nu e complicat ci simplu.Nu pot sa zic ca mi-a placut enorm de mult aceasta carte,insa e una pe care tot as recomanda-o.E ceva diferit si merit citita.
Si ca asa veni vorba,cred ca mai mult mi-a placut coperta din strainatate decat a noastra:

Ilustreaza mult mai mult din actiunea cartii decat a noastra.Voi ce parere aveti?

Cartea are 288 pagini,format 13 x 20 cm,coperta cartonata si o puteti comanda de pe site-ul editurii Leda.