duminică, 8 mai 2016

Mini recenzie Eve(vol. 3) de Anna Carey


O fascinantă aventură distopică, petrecută în 2032, la 16 ani după ce un virus mortal a şters aproape întreaga populaţie de pe faţa Pământului.

EVOCATIVĂ, ROMANTICĂ ŞI UNEORI ÎNSPĂIMÂNTĂTOARE, EVE  ESTE O TRILOGIE CAPTIVANTĂ, CU O EROINĂ DE NEUITAT.
În spectaculoasa încheiere a epopeii de iubire şi sacrificiu scrisă de Anna Carey, Eve trebuie să aleagă pe cine să abandoneze, pe cine să salveze şi împotriva cui să lupte.
Când şi-a pierdut sufletul-pereche, pe Caleb, Eve a simţit că lumea ei a pierit. Acum, captivă în palat, mireasă şovăielnică şi prinţesă nefericită, Eve simte că întreaga ei viaţă este o minciună.
Tot ce o determină să continue este amintirea lui Caleb… şi revoluţia declanşată de el. Eve plănuieşte să distrugă Noua Americă, începând cu capitala: Oraşul de Nisip. Va izbuti ea oare să clădească o lume nouă, liberă, când va fi chemată să comită actul suprem de răzvrătire – să-l ucidă pe propriul ei tată, regele?

My opinion:

A trecut de ceva vreme de cand am citit primele volume, asa ca nu tare mai tine bine minte ce s-a intmaplat in trilogia asta si imi era prea lene si nici nu aveam timp ca sa le citesc inainte de asta ultim volum. Noroc ca volumul asta trei si final mai duce si unele elemente din trecut, iar pe parcurs am putut sa imi aduc aminte in mare despre ce e vorba. Asa ca nu v-a facem griji daca ati fost in aceasi situatie ca si a mea.

Pot sa spun ca din toata trilogia, acest ultim volum a fost preferatul meu. Daca primele doua volume s-a axat pe construirea lumii si dezvoltarea realatiei celor doi, Eve si Calab, volumul trei se axeaza strict pe partea politica si desfasurarea revoltei care va avea loc. Imi place ca a lasat romantele si sentimentalizmele la o parte si s-a bazat mai mult pe puterea cuvantului, a aliantel si a prieteniei. Astfel de actiune am intalnit si in Jocurile Foamei, asa ca de aia mi-a placut si mai mult.

Un aspect deosebit la cartea asta a fost si faptul ca am putut sa o descopar pe Eve mult mai mult. Felul ei de a fi, personalitatea ei, fiinta ei si modul ei de a se baza doar pe ea si pe principiile ei. Mi s-a parut ca in primele volum nu prea am vazut din ea, ci doar din ea in preajma lui Calab. A fost ca o gura de aer proaspat aceasta "despartire" de el si evidentierea ei intr-o situatie extrema. 
Scrisul autorei este cel care mi-a placut in toate cartile, iar in aceasta nu a fost mai prejos. Simplu si totodata remarcant :)

Cartea asta a avut parte de toate: emotie, prietenie, pierderi, lupte. Asa ca cei care ati citit primele doua volume trebuie neaparat sa vedeti cum se termina aceasta trilogie, pentru ca finalul va fi pe placul tuturor, de asta pot sa va asigur. Iar pentru cei care nu ati citit inca aceasta trilogie, sincer, v-o recomand, daca doriti ceva usor de citit, distopie, si a vedea ca cruzimea si inselaciunea nu infrang :)


Cartea are 256 de pagini, coperta hardcover si o puteti comanda de pe site-ul Editurii Leda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu