duminică, 8 mai 2016

Mini recenzie Fir-ar de Amy Anelisse

„Vanessa şi James chiar se iubesc și le doresc asta tuturor. Să se îndrăgostească, încet şi cu grijă, lăsând inima să îşi facă treaba. Poate aţi plâns, poate ați râs, sau poate ați fost indiferenți. Eu am pus câte un pic din fiecare sentiment al meu, câte un pic din gândurile mele. Tineri, suntem făcuţi să schimbăm lumea! Doar noi putem face asta, încet, dar sigur.“

Nu mi-a placut carte asta pe cat as fi dorit. As putea sa o imparte in doua parti. Prima parte a carti chiar mers suoer bine, mi-a placut foarte mult modul de constructie a lumii, a personajelor, felul cum cei doi intereactioneaza. Exceptand unele greseli gramaticale si de tipar, acea prima parte a fost perfecta. Vedeai o maturitate in scris pe care nu te asteptai sa o vezi la o tanara autoare. Chiar mi-a adus aminte de cartile lui Jamie Mcguire, carti care au aparut la Editura Trei si care mie mi-au placut super mult.
Insa, deja din cea de-a doua jumatate a cartii, lucruriile au inceput sa ia o intorsatura foarte proasta. Poveste a inceput sa devina cliseica, replicile la fel, comportamentul si evenimentele. Nu mai aducea nimic nou in aceasta poveste. Chiar daca scrisul matur al autoarei a fost inca acolo, povestea nu.

Ce a fost un bonus la aceasta carte e faptul ca e scrisa din perspectiva personajului masculin. Chiar daca este o poveste tipica de dragoste, prezinta si unele elemente noi, asezate altfel in pagina incat sa de-a o poveste exceptionala de dragoste.
Asa ca, recomand acest volum. Cu toate defectele merita citita, pentru ca se citeste usor, nu iti da batai de cap si ai parte de poveste de dragoste scrisa de o tanara autoare romanca care merita toata aprecierea noastra pentru curajul si maturitatea de care a dat dovata pentru a scrie si a publica acest volum. Este primul ei volum de debut, asa ca este de inteles. De abia astept urmatoarele ei volume, cu siguranta le voi citi pentru ca potentialul exista :)

Cartea are 328 de pagini, coperta paperback si o puteti comanda de pe site-ul Editurii Samrt Publishing.

Favorite quote:

"Odata ce e facut, nu il poti modifica sau sterge, insa il poti ajuta sa nu se mai repete,"