joi, 7 iulie 2016

Recenzie Tratament special: Anna (Vol. I) de Davine M. Vesco si Lexi B. Newman

Academia militara J.F. Kennedy din Virginia de Vest, nu e un loc prea potrivit pentru o fata venita tocmai din Florida, insa incapatanarea eroinei blonde trece peste limite si face orice ca sa fie admisa.
Ajunsa acolo, afla ca, Academia la care s-a inscris e mai mult un loc al detinutilor - in care elevii sunt urmariti la orice pas prin bratari de picior cu GPS si supraveghetori. Lucrurile se complica atunci cand instructorul si supraveghetorul ei e nimeni altul decat Jay Davis - un tanat de douazeci si patru de ani, care a capatat rangul de Sergent inca din ultimul an de liceu.

Crud, nemilos, dur si egoist, dar cu o latura ascunsa, Davis ajunge sa ii ofere un tratament special singurei fete din grupa lui, incalcand astfel unele dintre cele mai sacre reguli ale campusului.

Multumesc din suflet autoarelor pentru ca mi-au trimis aceasta carte.

Dragoste nebuna plina de umor. Asa as putea descrie aceasta carte. Nu cred ca am citit in viata mea o poveste mai captivanta inca de la primele randuri, in ceea ce privesc autorii romani. Te baga in priza inca de la primul cuvant, si poate asta si din cauza ca primul capitol se deschide cu perspective masculina asupra povestii. Dar care nu va fi continuata pe parcursul cartii.
La inceput chiar am fost suparata sa vad ca nu vom avea si gandurile lui Davis, insa, pe cand am intrat mai bine in poveste, ma bucur de ea asa cum e. De obicei e cam greu sa scrii toata povestea din perspectiva barbatului. Necesita mult timp, si plus de asta, nu prea avem o afinitate si o mare preocupare pentru repetoriul sufletului masculin. Multi au tendinta de al feminiza, ceea ce urasc din tot sufletul. Prefer ca el sa ramana un mister si sa se dezvaluie doar cand simte el nevoia. Iar asta a fost Jay Davis. Autoritar si plin de farmec, a reusit sa ocupe unul dintre locurile principale pe scara mea pentru personaje masculine. Are o alura de mister, care doar la sfarsitul romanului  dezvaluie o parte din ea.
In ceea ce o priveste pe Gloria, personajul principal feminin si complementaritatea lui Jay, m-am indentificat cu ea in toate privintele. Stiu cum e sa fi judecata dupa vorbele altora si sa simti ca nu o mai poti scoate la liman.
Cartea asta mi se pare ca a fost construita ca un film, sau cel putin asa mi-a dat mie impresia, prin faptul ca acest roman ma facut sa rad cu lacrimi inca din primul capitol, sa imi urce sangele in cap la fiecare confruntare dintre personaje. Ce mai, sa am niste reactii de toata frumusetea, iar mama ma creada o nebuna. Ma bucur ca autoarele au evitat replicile cliseice care se pot intalni intr-un astfel de roman. Pentru ca dialogul e unul demn de Oscar. Decurge atat de fluid si de evident, nefiind fortat, crezand ca faci parte din realitatea personajelor. Ceea ce nu mi-a placut la poveste a fost felul cum lucrurile tindeau sa escaladeze mult prea repede, iar in secunda urmatoarea erau din nou la stadiul primar. Insa toate astea le-am inteles la sfarsitul cartii.

Cartea asta merita descoperita suta la suta, pentru ca sunt sigura ca nu ati mai citit asa ceva in viata voastra. E plina de nebunie macabra. O nebunie care, desi e dusa uneori la extreme, reuseste sa ofere o poveste plina de peripetii, umor, fantezie, dragoste, prietenie si lectii de viata. Stiu ca titlul si coperta nu atarge deloc, dar e o carte care va depaseste asteptarile si care va face sa nu regretati ca ati citit-o. O sa deveniti dependenti de ea. Sper ca toata lumea sa vrea sa fie nevoita sa descopere lumea contruita de fete, iar eu astept cu nerabdare sa citesc urmatorul volum. :)

Trailer: