vineri, 11 septembrie 2015

Recomandarea zilei

Patimă. Vrajă. Fascinaţie. O relaţie care atinge noi culmi şi abisuri cu fiecare zi.

Gideon mă numește Îngerașul lui, însă el este cel care reprezintă un miracol pentru viața mea. El este războinicul meu minunat și rănit, atât de hotărât să se lupte cu demonii mei, în vreme ce refuză să și-i înfrunte pe ai lui. Jurămintele pe care le-am schimbat ar fi trebuit să fie legătura care să ne apropie tot mai mult, dar în schimb au deschis răni vechi, au expus dureri și incertitudini adânc îngropate și au atras dușmani aprigi care pândeau din umbră. Am început să simt cum se îndepărtează de mine, și astfel cea mai mare teamă a mea se transformă în realitate; acum dragostea îmi este pusă la încercare în feluri pe care nu sunt sigură că am suficientă putere să le îndur. Când credeam că trăim cele mai luminoase momente ale vieții noastre, întunericul din trecutul lui a început să înconjoare și să amenințe tot ceea ce am construit cu atâta efort. Iar acum, în fața noastră se află o alegere teribil de dificilă: să ne refugiem în siguranța familiară a vieților pe care le avea fiecare înainte sau să luptăm pentru un viitor care brusc a început să pară un vis imposibil și lipsit de speranță.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu