joi, 24 septembrie 2015

Recenzie Fascinatia (Crossfire vol.4) de Sylvia Day

Patimă... Vrajă... Fascinaţie... O relaţie care atinge noi culmi şi abisuri cu fiecare zi.

"Gideon mă numește Îngerașul lui, însă el este cel care reprezintă un miracol pentru viața mea. El este războinicul meu minunat și rănit, atât de hotărât să se lupte cu demonii mei, în vreme ce refuză să și-i înfrunte pe ai lui. Jurămintele pe care le-am schimbat ar fi trebuit să fie legătura care să ne apropie tot mai mult, dar în schimb au deschis răni vechi, au expus dureri și incertitudini adânc îngropate și au atras dușmani aprigi care pândeau din umbră. Am început să simt cum se îndepărtează de mine, și astfel cea mai mare teamă a mea se transformă în realitate; acum dragostea îmi este pusă la încercare în feluri pe care nu sunt sigură că am suficientă putere să le îndur. Când credeam că trăim cele mai luminoase momente ale vieții noastre, întunericul din trecutul lui a început să înconjoare și să amenințe tot ceea ce am construit cu atâta efort. Iar acum, în fața noastră se află o alegere teribil de dificilă: să ne refugiem în siguranța familiară a vieților pe care le avea fiecare înainte sau să luptăm pentru un viitor care brusc a început să pară un vis imposibil și lipsit de speranț."

Seria CROSSFIRE a fost publicată până în prezent în 40 de țări, devenind unul dintre cele mai mari succese comerciale din lume. Peste 16 milioane de exemplare vândute la nivel mondial!

„Cel de-al patrulea volum atât de mult așteptat din populara serie Crossfire aduce aproape prea mult dramatism, dar echilibrează balanța prin dozele generoase de romantism dintre Gideon și Eva. Day a construit cu măiestrie o lume cu personaje iubite de cititori, iar fanii vor fi deosebit de încântați să afle mai multe și despre Cary, Ireland, Mark, Megumi în acest volum.”        (RT Book Reviews)

Fascinația îl captivează pe cititor încă de la primul rând și până la finalul plin de neprevăzut. Așa cum era de așteptat de la un roman Crossfire, suntem martorii iubirii pasionale și captivante dintre Gideon Cross și Eva Tramell în vreme ce se confruntă cu fantomele trecutului și totodată se luptă pentru viitorul fericit la care amândoi visează și pe care în s fârșit își dau seama că îl merită.”        (The Polished Book Worm)

Eram asa de curioasa cum v-a continua seria asta. Adica, pentru mine volum trei a fost cel mai imbecil din serie. Prea mult sex, si fara noima. Imi doream ca autoare sa termine seria in trei volume. Nu zic ca nu prea imi plac seriile, insa imi plac seriile inteligente, care au fost construite inca de la inceputul povestii. Si nu cele care simt ca sunt trase de coada numai pentru ca vrei sa iti ocupi timpul sau pentru bani.
Iar de seria asta nu stiu ce sa cred. Autoarea crede ca are nevoie de mai multe volume pentru a ne spune povestea celor doi. Well, prove it!

Volumul patru a fost putin mai bunicel decat al treilea volum. Si parca mi-a citit gandurile sau mi-a citit recenzia volumului trei, pentru ca in acest ne cam lipsim de scenele de sex. Si nu sunt suparata pentru asta, pentru ca ce e prea mult e prea mult, insa deja era putin penibil. Ca si cum ar fi incercat sa evite un subiect. Era prea evident si batator la ochi. Insa, per total, la capitolul acesta nu prea ma plang. E cartea autoareai si decizia ei cum o scrie.

Cat despre scrisul autoareai… Muhhh… In continuare imi place, insa nu asa de mult ca si in prima carte. Pentru mine primul volum a fost perefctiune pe toate planurile. In acest volum a exista „gauri negre”, ca sa le zic asa, in scrisul autoarei. Replici prea siropoase si cliseeice si pentru un romantic innascut.
Actiunea nu prea m-a atras, dar lucrul bun nici nu m-a facut sa arunc cartea de la etajul patru. A fost bunicica, si cred ca sfarsitul a fost cel care m-a trezit la viata. Mi-ar fi placut daca sfarsitul era inceputul. Ohooo, chiar mi-ar fi placut sa vad cum ar fi decurs lucrurile atunci. Insa, cred ca in modul in care s-a incheiat, volumul cinci o sa fie unul foarte interesant.

„As fi dat foc intregului univers numai ca sa-i croiesc ei carari, daca ar fi fost nevoie.”

Eva, personajul meu ideal si femeia fatala, simtul umorului nu prea ti-a fost exploatat in acest volum. Dar nu ma plang. Ma bucur ca in sfarsit te pui tu pe primul loc si iti dai seama ca o schimbare nu se produce in omul iubit pana nu il trezesti la realitate, aratandu-i ce se poate intampla daca nu mai esti acolo sa fii colacul lui de salvare, ci sa fii proriul tau colac de salvare. That’s my girl!

Iar Gideon… Intr-un final trebuia sa se petreaca o schimbare in el. Sa vedem ca si el evolueaza si incearca sa traiasca viata de cuplu pe care el si-a dorit-o cu atata ardoare. La fel ca si Eva, cred ca singura solutie pentru a-ti rezolva probleme este de a vorbi despre ele.

Pot sa spun ca acest volum a fost unul a schimbarilor si unul al evoluarii a relatiei celor doi. Si ar fi pacat ca seria asta sa decada atat de jos, pentru ca, pentru majoritatea dintre noi, personajele acestea reprezinta mult mai mult decat unule fictive puse doar acolo pe o coala de hartie pentru a nu fi goala.
Pentru cei care ati ajuns cu seria pana la volum trei si va ganditi sa renuntati, eu zic sa nu o faceti. Volum patru nu e minunat, dar e mai bun. Merita sa aflati calatoria celor doi si felul cum se va incheia in cele din urma. Pentru ca, da , ne face sa visam la un barbat perfect, insa ne face sa na dam seama ce se poate intampla daca ne complace si sa intelegem ca noi insine suntem pe primul loc. Si mai ales, sa multumim celor de la Litera ca ne-au dat posibilitatea sa citim volum asa de repede. You ROCK!

Cartea are 480 de pagini si o puteti comanda de pe site-ulEditurii Litera.