luni, 23 februarie 2015

Favorite quotes from Povestea tarfelor mele triste de Gabriel Garcia Marquez

„Secretul fericirii este sa faci numai ceea ce te pasioneaza.”

„Niciodata n-am cedat acesteia sau oricarei alteia dintre multele-i tentatii obscene, dar ea nu credea in puritatea principiilor mele. Si morala e o chestiune de timp, spunea, cu un zambet rautacios, ai sa vezi.”

„Adevarul e ca primele schimbari sunt atat de lente, ca abia daca se zaresc, si te vezi departe de dinlauntru ca intotdeauna, dar ceilalti le remarca de dinafara.”

„…n-am impartasit secrete si nici n-am povestit vreo aventura a trupului sau a sufletului, caci de tanar am luat aminte ca niciuna nu ramane nepedepsita.”


„Nimeni sa nu se amageasca la gandul ca va dura cesi doreste mai mult decat tot ce-a fost.”

„Lumea inainteaza.
Da, i-am raspuns, inainteaza, dar invartindu-se in jurul soarelui.”

„Varsta nu e cea pe care o ai, ci aceea pe care o simti.”

„…am ajuns sa fiu constient ca forta invincibila care a impins lumea inainte nu e iubirea fericita, ci aceea neimplinita.”

„Nu te lasa inselat: nebunii intelepti o iau inaintea viitorului.”

„Stii tu, Delgadina, faima e o cucoana extrem de grasa care nu doarme cu noi, dar cand ne sculam, ne pomenim ca sta si ne priveste mereu din fata patului.

„Sexul e consolarea care-ti mai ramane cand nu-ti ajunge dragostea.”


„Intotdeauna mi-am zis ca gelozia e mai puternica decat adevarul.”

„E cu neputinta ca pana la urma sa nu ajungi cum crede lumea ca esti.”

„E ca si cum as fi maritata cu degetul mic, dar e numai al meu.”

„Aveam, in sfarsit, parte de viata reala, cu inima la adapost si condamnat sa mor de dragoste adevarata in agonia fericita a oricarei zile dupa ce aveam sa implinesc o suta de ani.”




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu