luni, 27 ianuarie 2014

Recenzie Implinirea

Seducție. Înlănțuire. Împlinire. Eva și Gideon înfruntă demonii trecutului și acceptă consecințele dorințelor lor obsesive.

„Din clipa când l-am întâlnit pentru prima dată pe Gideon Cross, am recunoscut în el ceva după care tânjeam. Ceva ce era irezistibil pentru mine. Dar am văzut şi sufletul periculos şi rănit din interior – atât de asemănător cu al meu – de care am fost atrasă fără putinţă de scăpare. Aveam nevoie de el aşa cum aveam nevoie de bătăile inimii mele. Nimeni nu ştie cât de mult a riscat pentru mine. Cât de ameninţată am fost sau cât de întunecate şi periculoase vor deveni umbrele din trecutul nostru. Înlănţuiţi de propriile secrete, am încercat să sfidăm soarta. Ne-am făcut propriile reguli şi ne-am abandonat complet posesiunii depline...”

Seria Crossfire a fost publicată până în prezent în 40 de ţări, devenind unul dintre cele mai mari succese comerciale din lume.

12 milioane de exemplare vândute la nivel mondial!



My opinion:


Sincer, inca sunt intr-o faza de procesare despre actiunea acestei carti. Eram atat de curioasa, pentru ca eu credeam ca acesta este ultimul volum, insa se pare ca m-am inselat. Mai urmeaza inca 2..WTF? Iti bati joc de mine? Iar daca o sa fie la fel ca si acest volum… nu cred ca am sa le citesc.

Mi sa parut atat de plicticos volumul acesta, insa am suportat deoarece credeam ca e finalul, ca lucrurile se pun in ordine, sau macar cat de cat se asaza la locul lor. Nici faptul ca Gideon si Eva s-au casatorit nu m-a imbunat cat de cat. Sorry for the spoiler alert.

Nu ma asteptam la asa ceva din parte autoarei. Primele doua volume au fost asa de interesante, si nu din cauza scenelor sexuale, ci din cauza atractie celor doi si problemele lor.
Acum… doar sex, sex… isi rezolva problemele pe jumate si iar sex… I mean, I’m sick of this. Incep sa ma satur de asa ceva. Aveam mai multa nevoie de Cary, de atractie dintre Eva si Gideon, sa vad atractia dintre Eva si Brett. Aveam nevoie in acest volum sa vad cum s-ar descurca Eva fara Gideon, si macar pentru cateva capitole. Cartea asta a fost mult prea sufocanta.

Ce mi-a placut la ea, este ca Eva este in continuare aceasi fata plina de umor, care pur si simplu ii inchide gura lui Gideon ori de cate ori are ocazia. Inca mai exista urme ale autoarei pe care o ador. Si sa nu uitam de multitudinea de metafore. Este ceva cu care autoarea ne-a obisnuit si cea care m-a facut sa citesc pana la sfarsit cartea acesta.

Nu pot sa va zic sa nu o cititi, pentru ca nha… mai ales daca vreti sa continuati cu acesta serie. Insa va previn ca nu exista vreun capitol in care ei sa nu fie inlantuiti printer cearceafuri. I mean, nici Grey nu era chiar asa de disperat. In fine… daca va apucati sa o cititi, numai spor sa aveti. O sa aveti nevoie de el. :)  

Cartea are 478 de pagini, coperta brosata, format  125 x 185 si o puteti comanda de pe site-ul editurii Litera.

Favorite quotes:

"- Taci din gura, trogloditule! N-o sa inghit ceva de genul "eu Cross, tu femeia lui Cross.""

"- Pentru tine, as face sa stea pamantul in loc.
- Te iubesc.
-Ti-a placut replica, nu?"

"- Visele mele s-au adeverit deja."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu