vineri, 20 decembrie 2013

Recenzie Orasul ingerilor cazuti

Războiul s-a terminat, iar Clary Fray se întoarce la New York, entuziasmată de planurile sale de viitor. Dar totul are un preţ...

În sfârşit, vânătorii de umbre fac pace cu locuitorii din Lumea de Jos. Clary se antrenează să devină vânător de umbre şi să-şi folosească puterea unică. Mama ei se căsătoreşte cu iubirea vieţii sale. Şi, mai important decât orice, Clary poate spune despre Jace că este iubitul ei.

Dar...

Cineva ucide vânători de umbre, iscând tensiuni între vânătorii de umbre şi locuitorii din Lumea de Jos, ceea ce ar putea duce la un al doilea sângeros război. Simon, cel mai bun prieten al lui Clary, nu o poate ajuta – mama lui tocmai a aflat despre el că este vampir, iar Simon este nevoit să plece de acasă. Când Jace începe să se îndepărteze de Clary fără să-i explice acesteia de ce o face, tânăra se vede forţată să investigheze adâncurile unor mistere care, odată desluşite, îi revelează un coşmar cum nu se poate mai groaznic: ea însăşi a pus în mişcare un lanţ de evenimente în urma cărora i-ar putea pierde pe toţi cei pe care-i iubeşte.

Inclusiv pe Jace...





My opinion:




Doamne fereste si apara! Atat am de zis dup ace am terminat de citit acesta carte. Stiu ca am citit odata ca autoare asta e pur si simplu criminala, sinucigasa chiar, in ceea ce priveste scrisul si povestile ei. Insa niciodata nu credeam ca am sa le dau dreptate acelor personae. Cat m-am enervate si consumat la acesta carte nu am facut-o la nici una.

“L'amor che move il sole e l'altre stele.”

“- Daca mergem in Orasul Tacut,poate ai vrea sa te imbraci. Vreu sa spun, apreciez infatisarea sutien - si – chiloti, dar nu stiu daca si Fratii o vor aprecia. Au mai ramas doar cativa si n-as vrea sa moara de excitatie.”


Cartea acesta pe cat de matura in privinta scrisului si a povestii, pea tat de matura a fost si in privinta actiunilor petrecute. Eram asa de fericita pentru Clary si Jace in volum trecut. PEntru ca insfarsit meritau si ei un gram de fericire, si mai ales pentru ca si eu meritam sa vad ce altceva in afara de suferinta, se intampla intre ei. Insa normal, cum sa se intample altceva decat cu ce eram obisnuiti deja. Mai multa suferinta. WTF Cassandra? Ma asteptam si la altceva.

Ei dar asta nu a fost tot. Nu e destul ca toate duferinta si toate mizeriile dintre ei sunt la fel de puternice. Cand se mai petrece si ceva hot si vrei din ce in ce mai mult, normal, ca deobicei, trebuie sa apara cineva sa strice momentul. I mean, de fiecare data. Dar asolut de fiecare data. Ori are Jace nesiguranta, ori Issabel da tarcoale pe acolo. Doamne femeie, mai opreste-te ca ma omori cu zilele.

“Dragostea e mama frumusetii, de aceea numai de la ea va veni indelinirea viselor si dorintelor nostre”
Wallace Stevens

“Vointa si dorinta mea au fost schimbate de dragoste, dragostea care pune in miscare soarele si celelalte stele.”



Ei si vin la martea interesanta din acesta carte. Magnus si Alec. O doamne pur si simplu m-am topit ca o lumanare cand am citit pasajele cu ei doi. Sunt asa de dragalasi impreuna. Pur si simplu minunati. Ma bucur ca macar la capitolul asta avem parte de mai mult bunastare.


“-Tu m-ai parasit, zise el. M-ai transformat in animalul tau de companiel, apoi m-ai parasit. Daca dragostea ar fi mancare, as fi murit de foame cu oasele pe care mi le-ai aruncat tu.”

“- Tu a-i putea sa-mi daruiesti trecutul, zise el cu o mare tristete.Dar Alec este viitorul meu.”



Eram asa de curioasa in privinta actiunii, mai ales dupa cate s-au intamplat ma tot gandeam ce o sa se mai intample. Mai bine nici nu ma gandeam. Am terminat cartea in doua zile si am vrut sa-I dau foc la sfarsit. Cum naiba sa se intample asa ceva? CUM E MACAR POSIBIL? Nu au avut parte de destul rautati din parte lui Valentine ca trebuia sa apara si asta sa-si bage coada. Offf…sunt un pachet de nervi cand ma gandesc la carte asta. Nu pot sa va zic sa nu o cititi, ar fi o prostie, insa volumul acesta o sa va aduca la disperare. La propriu.


Cartea are 383 pagini, coperta cartonata cu supracoperta, format 15x23  si o piteti comanda de pe situl editurii Leda.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu