sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Some kind of movie review:Catching Fire









OMG!Deci am fost joi la film.Eram asa plina de adrenalina pentru ca vazusem cred ca deja trailarul de vreo 10 ori.Vroiam sa ma duc la priemiera ca orice fan inflacarat,dar din pacate nu am avut cu cine.Ceea ce e trist,nu?Adica cine nu vrea sa vada Hunger games:Cathing Fire?Ei se pare ca aici in oras sunt singura „disperata” dupa carti si filme..ceea ce destul de grav pentru mine.Insa nu ma dau batuta.Doar va am pe voi,cu cine sa impartasesc „obsesia” mea.

Ei dar nu va faceti griji pentru ca tot mi-am gasit un partener.Si daca nu mama atunci cine?!Da,vedeti bine,am corupto pe mama si am mers la film.Insa cum ea nu vayuse prima parte m-am decis sa ne uitam amandoua la prima parte.Eram asa de infricata pentru ca stiu ca mama nu e genul de persoana cu astfel de filme,si ma gandeam ca dupa vreo 10 minute o sa adoarma.Insa,pentru a vedea filmul la cinema,chiar nu ma interesa.
So,dam drumul la film si dupa 10 minute vad ca si comenteaza filmul si e chiar inflacarata cand o face.Si eu eram ceva de genul:WTF?N-ai adormit?In fine,am ramas foarte suprinsa ca i-a placut mai ales ca astepta cu diperare sa vada parte a doua.

Bun si acum partea cea mai buna.Pot sa spun ca acesta este o recenzie al filmul,insa...nha..nu chiar.Filmul e bestial.Cel mai bun ever.Pur si simplu e noua mea obsesie.Atat cartile cat si filmul.Efectele si sentimentele pe care le ai in timp ce vizionezi filmu..O my god!E mult mai intens ca si orice film pe care l-am vayut in viata mea.Mi-a placut atat de mult.

Eram foarte curioasa cat o sa fie transapuse actiunile din carte in film.Si nu m-au dezamagit deloc.Cred ca pe durata filmului am clipit de cateva ori.:))

Actori...Finnik..pur si simplu stateam cu cutia de popcorn deasupra gurii mele ca sa nu vada mama ca salivez in halul asta.Eram ca o fetiscana de 15 ani care vede pentru prima data un baiat.Si cand imi aduc aminte ca fanii au fost dezamagiti de alegerea lui Sam in rolul lui Finnik...How wrong they were.Anyway..Finnik...So Damn Hooooot






Mi-a placut ca am vazut aceea chimie dintre Katniss Si Peeta.E pur si simplu adorabilaMi-a placut duritatea lui Katniss.Insfarsit o vedem asa cum este..



Iar costumele..Doamne am ramas fara rasuflare cand am vazut rochia lui Katniss.Cinna is a fucking genius.






And Joanna?I love this scena>J))Is  the bestJ))

Dar pe cat de emotionat am fost la acest film pe atat de nervoasa si plina de ura eram in acelasi timp.Snow,hope i see you die soon!



Efectele sunt incredibile.Adica fata de primul filmul,al doilea este pur si simplu remarcabil.Ma bucur ca l-au filmat in IMAX.




Ok...cred am palavragit destul de mult.Cine nu a fost sa vada filmul trebuie neaparat sa se duca.Pierzi cel mai bun moment din viata ta.Iar cei care le-au vazut vreau sa stiu parerea voastra.Like this movie?Or love it?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu