duminică, 5 aprilie 2015

Favorite quotes from O poveste haioasa de Ned Vizzini

„Viata este un cosmar.”

„Ma gandeam ca… nu traiesti cu adevarat daca nu te gandesti la sinucidere, am spus. Ma gandeam ca ar fi bine daca am avea un buton de resetare, ca la jocurile video, s-o putem lua de la capat si sa vedem daca putem face lucrurile altfel.”

„Timpul e un concept subiectiv.
Nu stiu daca e-adevarat. Cu totii traim in timp. El ne guverneaza.
Imi umplu timpul cum vreau eu, asa ca eu il guvernez.”

„Viata nu e chiar asa de urata cand te uiti la ea din afara si focalizezi doar pe anumite detalii. E urata atunci cand te uiti la ea de-aproape si la modul personal.”

„Viata nu inseamna sa te simti mai bine; inseamna sa-ti faci bine treaba.”

„Nu ma tem de mmoarte; sa traiesc mi-e frica.”

„Obstacolele sunt acele lucruri inspaimantatoare care apar atunci cand nu aveam niciun alt scop in minte.”

„Visele sunt vise doar pana cand te trezesti si le faci sa devina realitate.”

„Oamenii vin si pleaca mereu.”


„Oamenii sunt distrusi pe lumea asta. Mai degraba as prefera sa fiu cu cineva distrus si sincer in privinta asta decat cu cineva perfect si… stii tu… gata sa explodeze.”

„Cand treci prin viata, sa te gandesti la mine si sa speri ca m-am facut bine.”

„Sunt un om liber. Bine, sunt un copil, dar un sfert din viata ne-o petrecem fiind copii; s-ar putea la fel de bine sa vrem sa face din ea si cea mai frumoasa parte. Sunt un copil liber.”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu