joi, 19 februarie 2015

Favorite quotes from Orasul Sufletelor Pierdute de Cassandra Clare


„Nimeni nu alege raul pentru ca e rau. Doar il confunda cu fericirea, bunul pe care il cauta.”

„Daca eu as fi disparut…
El ar fi dat foc intregii lumi pana te-ar fi putut scoate din cenusa ei.”

„Coborarea in infern e intotdeuna usoara.”

„O sa aleg vanator de umbre, atunci. Pentru ca din ce experiente am avut cu vampirii, voi in general o sugeti. Si nu e un joc de cuvinte.”

„Te iubesc cum iubesti unele lucruri intunecate.”

„Pentru ca liberul – arbitru este ceea ce ne face creaturi ale Cerului.”

„Trebuie sa-ti pastrezi o parte din taine intr-o relatie, Alec Lightwood. O carte pe care cineva n-a citit-o inca e intotdeuna mult mai interesanta decat una pe care a invatat-o pe de rost.”

„Trecutul e o tara straina: lucrurile se fac altfel acolo.”

„Eu nu cred ca ea nu crede ca poate muri. Sunt convins ca, la fel ca si tine, crede ca exista lucruri pentru care merita sa mori.”


„Eu am invatat sa cant la instrumentele razboiului, zise el, si sa pictez cu sange.”

„Isi aminti ca-i spusese lui Clary ca nu exista sentiment mai neplacut decat sa nu ai incredere in persoanele pe care le iubesti; se inselase. Era mai rau sa vezi ca persoanelor pe care le iubesti le e frica de tine.”

„Eu credeam ca eram fericiti impreuna, spuse Clary.
Intotdeuna am fost fericit cu tine, zise el. Dar n-am crezut niciodata c-o meritam.
Iar acum crezi?
Acum sentimentul acela a disparut, zise el. Tot ce stiu e ca te iubesc. Si, pentru prima oara, imi este de ajuns.”


„Prea mult din orice te poate distruge, se gandi Simon. Prea mult intuneric te poate ucide, dar prea multa lumina te poate orbi.”


„Daca nu pot urni Cerul, atunci voi ridica Iadul.”



„M-am indragostit de tine, zise el, pentru ca esti una dintre cele mai curajoase persoane pe care le-am cunoscut vreodata. Asadar, cum ti-as putea cere sa incetezi sa mai fi curajoasa pentru ca te iubesc eu?”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu