miercuri, 18 septembrie 2013

Recenzie Bestia

Bestia de Alex Flinn

Sunt o bestie. O bestie. Nu chiar un lup sau un urs, o gorila sau un caine, ci o creatura noua, oribila, bipeda cu colti si gheare si par peste tot. Sunt un monstru. Credeti ca vorbesc de basme? In nici un caz. Totul se intampla in New York. Acum. Nu este o diformitate, nu este o boala. Si voi ramane asa pentru totdeauna, distrus, daca nu reusesc sa rup vraja. Da, vraja, vraja pe care vrajitoarea din clasa de engleza a aruncat-o asupra mea. De ce m-a transformat intr-o bestie care se ascunde ziua si bantuie noaptea? Am sa va spun. O sa va spun cum am fost Kyle Kingsbury, tipul care si-ar fi dorit oricine sa fie, cu bani, aratos, viata perfecta. Si o sa va mai spun si cum am devenit... o bestie.

Am vazut filmul acum cativa ani in urma.Desi stiam si de carte,nu am stiut legatura dintre ele.Pana ce nu m-am informat de pe net.In orice caz,am vazut filmul inainte sa citesc cartea.Si bine aam facut.

Kyle este un adolescent care nu stie ce e aceia mila,compasiune sau uratenie.A fost crescut de catre tatal lui spunandu-i-se a este puternic,frumos si ca ninemi nu poate sa il doboare.

Asta pana cand calca pe nervi o vrajitoare de la scoala lui private si plina de fite.Este transfosrmat de catre vrajitoare intr-o bestie.Nu-I asa ca ati mai auzit povestea asta de mii de ori?Chiar din copilarie.Ei asta se intampla in New York.Inca de mica mi-au placut basmele.Asa ca nu avea cum sa nu imi placa si acesta carte.Insa nu mi-a ajuns la inima asa de mult.Toti stim cum se termina acesta poveste,chiar daca nu am citit-o.Pentru a rupe blestemul el trebuie sa sa indragosteasca de o fata si ea de el in cida infatisarii lui.Boring!De ce?Nu stiu sincer.Poate ca am mai auzit-o de o mie de ori?!Doar ca ceea ce s-a schimbat acum a fost timpul si spatiul.

Si ca sa vezi filmul l-am adorat.Aici Kyle nu este o bestie paroasa si asa mai departe,ci o ciudatenie,o uratenie.Mi se pare ca filmul a transpus mai bine ceea ce avem deja in minte.Ceea ce vroiam.

Acesta este prima carte care face parte din categoria:Best movie-boring book.!

Asa ca nu stiu daca vreau sa va incurajez sa cititi cartea.Mai bine vedeti filmul.Chiar daca e un sfat gresit,de data asta e cel mai bun.