sâmbătă, 16 mai 2015

Recomandarea zilei


Cum ar fi daca ai avea o sora geamana pierduta cu mult timp in urma? Cum ar fi daca ar disparea exact in ziua in care trebuia sa va intalniti? Cat de departe ai merge ca sa afli ce s-a intamplat?
Cand esti mort, cel mai rau e ca nu mai ai parte de micile placeri ale vietii: saruturi, secrete, barfe… Dar eu sunt pe cale sa fac ceva ce n-a mai facut nimeni: sa-mi repet viata, cu ajutorul Emmei, sora mea geamana de mult pierduta, pe care nici macar n-am apucat s-o cunosc. Am disparut chiar in ziua cand trebuia sa ne intalnim, iar acum Emma incearca disperata sa afle ce s-a intamplat cu mine.
Ca sa dezlege puzzle-ul, singura solutie e sa devina eu. Dar cum sa rada la glumele gastii mele de prietene? Cum sa-l convinga pe iubitul meu ca ea e fata de care s-a indragostit? Cum sa faca pe fiica fericita atunci cand ii imbratiseaza de noapte buna pe parintii mei? Si cum sa pastreze in continuare secretul atunci cand isi da seama ca ucigasul ii urmareste fiecare miscare?
Sa inceapa jocul minciunii!
Adevar sau minciuna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu