marți, 16 septembrie 2014

Recenzie Elixirul Vietii de Kenneth Oppel

Cele mai bune intentii pot da nastere celor mai intunecate obsesii.

Viktor si fratele lui geaman, Konrad, au explorat toate coridoarele secrete si camerele tainice din somptuosul lor castel Frankenstein. Cu exceptia uneia.

Biblioteca Intunecata adaposteste tomuri stravechi, misterioase, scrise in limbi ciudate si pline de cunostinte interzise. Tatal lor ii obliga sa promita ca nu vor vizita niciodata biblioteca, insa in clipa in care Konrad cade grav bolnav, Viktor intelege ca trebuie sa descopere cartea ce contine reteta pentru legendarul Elixir al Vietii.

Elixirul necesita doar trei ingrediente. Dar astre nefaste, o alchimie periculoasa si un triunghi amoros nefericit ii pun in pericol, la fiecare pas, reusita stradaniilor lui.

Viktor stie ca nu poate sa dea gres. Insa sortii sai de izbanda depind de cat de departe poate impinge granitele naturii, ale stiintei si ale iubirii - si cat de mult este dispus sa sacrifice!


My opinion:

Am văzut ca multa lume adora aceasta carte, aşa ca am decis sa mi-o cumpăr si eu cu intenţia de a o citi. Ei, a trecut un an de când o am in biblioteca si am zis ca e timpul pentru ea, mai ales ca doream o schimbare in materie de genuri. Fantasy, horror si thriller mereu au fost pasiunea mea si prima mea iubire. Iar acesta carte le-a avut pe toate, inclusive mystery.

Mereu am fost curioasa in ceea ce priveşte legendele. Iar mitul Frankenstein e unul neexplorat de mine. Inca. Nu prea ştiam ce sa ma aştept de la acesta carte, neştiind mai nimic despre ea. Tot ce pot sa spun la sfârşitul lecturii ei, este ca e mind blowing. Mi-a plăcut enorm de mult.

Felul cum curiozitatea mea o lua razna in aşteptarea noilor întâmplări, acea lume criptica, magica si obscură a Genevei si a castelului Frankenstein; mereu am adorat lumea veche a omenirii, cea istorica; mi se pare ca e mai plina de mister decât oricare alta, iar cea construita de autor nu a fost mai prejos.

Construirea personajului Viktor e cea care m-a dat gata. Sentimentele lui contradictorii, oscilând intre faima si iubire, intre bine si rău m-a dat captivate pe de-antregul. Viktor e cel mai complicat si uşor de citit in acelaşi timp personaj pe care le-am descoperit vreodată.

Nu ma mira faima si premiile acestei cărţi. Sper sa avem parte de filmul ala cat mai curând. Si sper ca editura Leda sa publice si restul seriei.

Aveţi parte de toate genurile literare in ea: fantasy, mystery, thriller, romance, action, alchimie. Ce aţi dori mai mult? Volumul doi, stiu, stiu. Si eu la fel.

So, pentru cei care nu aţi citit inca cartea asta, fuguţa si o cumpăraţi sau o împrumutaţi si va apucaţi imediat de ea. Nu ştiţi ce pierdeţi. Credeţi-mă, CHIAR NU ŞTIŢI. Pentru cei care aţi citit-o, ei, good jog guys and I hope that you like it as much as I do!
Best fantasy reading this year!:)

Cartea are 380 de pagini, coperta hardcover fara supracoperta si o puteţi comanda de pe site-ul editurii Leda.

Favorite quotes:

"In preajma ei ma simt ca un fluture plăpând. Tot ce pot sa fac e să-i evit flacăra."

"Frumuseţea ta ar opri si soarele sa apună."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu