luni, 14 iulie 2014

Recenzie Fata inatlneste baiatul









Ali Smith a rescris in cheie moderna cea mai vesela dintre Metamorfozele lui Ovidiu. Rezultatul? O poveste despre fete si baieti, fete si fete, dragoste si transformare, o poveste cu jocuri de cuvinte, simetrii, rasturnari de sens si surprize.






My opinion:


De multa vreme eram intrigata de aceasta carte, mai ales de titlul ei. Asa ca intr-un final am decis sa mi-o cumpar si sa vad despre ce e vorba. Baza acestei carti este mitul metamofozei, care te face sa intelegi si sa vezi cu ochi mai buni relatiile dintre persoanele de acelasi sex.

Actiunea se concentreaza in jurul a doua surori, numele lor avand semnificatii mitice. Acestea locuiesc impreuna, in casa bunicilor, dupa ce acestia au disparut pe mare, iar parintii lor au divortat. Cand una dintre surori isi descopera orintarea sexuala, pentru cealalta devine un soc.

Chiar daca incepe intr-un ritm mai incet si plictisitor, pe parcurs te va atrage in asa fel incat te simti prinsa in povestea celor doua. Am adorat dintotdeauna misterele si mai ales miturile. Cartea este scurta si usor de citit. Nu mi-a placut la nebunie, insa mi-a placut incat sa o recomand si voua.
Asa ca nu ezitati si cititi-o si voi. Este perfecta pentru o lectura de vara.


Cartea o puteti gasi pe site-ul editurii Leda, are 167 de pagini, coperta hardcover cu supracoperta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu