sâmbătă, 19 aprilie 2014

My mail

Si cum luna acesta a fost ziu mea, se pare ca am fost destul de norocoasa si am primit/cumparat o gramada de carti. So, let's begin:

Aceste doau carti le-am primit de la autoarea Claudia Y. Burgoa. Sunt asa de fericita ca in sfarsit au sosit. Vi le recomand di toata inima. Si nu uitati ca inca mai aveti sansa de a le castiga. Here





Urmatoarea carte am primt-o tot de la autoare si ii multumesc enorm de mult pentru ea. Deabia astept sa o citesc.



Si acesta am primit-o tot de la autoare, care a fost atat de draguta sa-mi trimita si primul si al doilea volum. Ador seria asta si mai ales copertile.:)

+ some bookmarks


Acesta am primit-o de ziua mea, si ii multemesc din suflet persoanei care mi-a trimis-o (stie ea). M-a facut cea mai fericita.



Urmatoarele le-am primit de la Julia. Mersi enorm de mult. Le ador. (+ booksmarks)





Si lista continua.... Acestea sunt varianta in engleza a seriei Aripi, care a aparut si la noi:



Primele 2 volume sunt varianta US, iar ultimul Uk.

Iar cea mai cea... Doamne cat am vrut cartea asta si in sfarsit o am:



Urmatoarele le-am cumparat de pe elefant la un super pret. :)












Voi ce ati primit/cumparat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu