duminică, 16 februarie 2014

Recenzie Fericirea mea esti tu



Continuarea mult aşteptată a bestsellerului New York Times Fericirea începe azi

Află ce este în mintea bărbaţilor!
Travis Maddox a învăţat două lucruri de la mama sa înainte ca aceasta să moară: Iubeşte mult. Luptă şi mai mult pentru iubirea ta.
În Fericirea mea eşti tu, viaţa lui Travis e plină de femei care vin şi pleacă, de jocuri de noroc ilicite şi de violenţă. Însă tocmai când Travis se consideră invincibil, Abby Abernathy îl pune la pământ.
Fiecare poveste are două versiuni. În Fericirea începe azi, Abby vorbeşte în numele ei. Acum e timpul să citim povestea prin ochii lui Travis.







My opinion:



Mi-au trebuit aproape trei saptamani sa citesc cartea asta. TREI SAPTAMANI!!! De ce? Doamne, cartea asta a fost asa de buna, cum deja stiam toti asta, incat nu am vrut sa se termine. Pur si simplu imi prelungeam agonia.

E prima data cand citesc o astfel de serie. Aceasi poveste din perspectiva, atat a lui Abby, cat si a lui Travis. Nu zic ca nu am citit carti care erau din perspectiva amandorura personaje principale, insa niciodata o carte intreaga pentru fiecare personaj. Sper ca a-ti inteles ce vreau sa zic. Am atatea ganduri, incat nu stiu pe care sa le scriu prima data. :)

Cu toti am citit primul volum din acesta serie. Desi nu as putea sa o numesc serie, deoarece este acesasi poveste in amandoua carti, doar ca perspectiva din care este povestita difera. Si acesta carte ne bucura si cu un final despre viata lui Travis si Abby.

Imi place foarte mult acest tip de “serie”, deoarece ne permite sa cunoastem profund amandoua persoanaje. Si cine nu ar vrea sa vada ce se afla in gandurile si sufletul lui Travis.

Oh, Travis… Pot sa spun ca el a devenit noua mea obsesie. Cred a fost o foarte mare provocare pentru autoare sa scrie in perspective lui. Erau asa de multe lucruri pe care vroiam sa le stiu despre el. Si mai ales ce gandeste. Iar ceea ce am citit nu ma dezamagit deloc.

Travis mereu a fost bantuit de trecut si mai ales de ultimele cuvinte ale mamei de pe patul de moarte. Cred ca fiind asa de mic, nu a putut sa lase trecutul in urma. Mi-a placut sa-l pe Travis asa cum este el, dezbracat de secrete si de toate inhibitiile. Ador barbatii carismatici, si mai ales care stiu sa spuna o gluma buna, si asta nu pentru a atrage atentia unei fete, si pentru ca asa este el.

Ce mi-a mai placut a fost ca nu i-a lipsit unorul acestei carti. Nu stiti de cate ori m-a prins mama zambind cu gura pana la urechi, razand cu lacrimi sau oftand. Doamne, cartea asta te face sa ai tot soiul de emotii si trairi, mai ceva ca lumea reala.

A fost placut sa recitesc aceasi poveste de dragoste prin ochii lui Travis de data acesta. A fost atat de emotionant, mult mai mult fata de prima carte. Si asta poate pentru ca era din perpectiva unui baiat. Fiind fata, cam stii ce gandeste o fata… insa un baiat – asta chiar a fost o provocare.

Acesta carte te face sa crezi ca intamplari petrecute in ea sunt defapt viata ta. Ceea ce e o nebunie. Te face sa iti doresti aceea perfecta poveste de iubire. Pentru ca acesta chiar a fost o poveste perfecta de iubire. Nu doar fata se indragosteste de baiat, si dupa sunt fericiti pana la adanci batraneti. Asta nu e o poveste de dragoste. O poveste adevarata de dragoste este aceea care te face sa lupti pentru ea, chiar si cand crezi ca s-a terminat, ea este inca acolo.

Nu vreau sa va spun sa cititi cartea aceasta, pentru ca banuiesc ca deja ati citit-o. Dar daca nu, faceti o mare greseala. Carte asta va schimba perpectiva asupra iubirii. Si mai ales asupra vietii. Iti va arata ca intr-o relatie tu nu ai puterea sa schimbi comportamenti celuilalt, ci ai puterea de a-i schimba gandirea despre comportamentul sau.

As putea sa spun ca acesta carte este cartea anului 2013, si si-a facut loc printre preferatele mele.

Cartea are 462 de pagini, format 130 x 200, tip coparta paperback si o puteti comanda pe de siteul editurii Trei.





Favorite quotes:


“Femeile care iti frang inima astfel nu te-ar lasa sa te indragostesti de ele prea usor. Nu s-ar apleca peste canapeaua ta si nu te-ar lasa sa le seduci pentru a le duce in dormitorul tau din ptima noapte – nici macar in a zecea.”



“In ziua in care ai aparut in arboreal genealogic al familiei noastre, am vrut sa-l tai.”



“Fiica- mea ar face bines a nu-si scoata chilotii pentru un ticalos pe care de-abia l-a cunoscut, ca sa zic asa.”



“Am de gand sa vad daca reusesc s-o conving pe Abby sa incalece iar in spatele meu pe motocicleta. Asa ajung ce mai aproape intre coapsele ei.”



“Spuneti ce vreti. Sa fii un ticalos suferind de psihoza preazinta si unele avantaje.”



“Abby s-a oprit sa cumpaneasca, iar ezitarea ei a facut ca furia mea sa se topeasca. Ea era singura care avea acest efect asupra mea.”



“N-ai nevoie de nico scuza, Pigeon. Nu trebuie decat sa mi-o ceri.”



“Ea nu parea stanjenita, nu parea sa regrete catusi de putin, ceea ce nu facea decat sa ma calce si mai rau pe nervi. Eu imi intinsesem gatul, iar ea mi-l taiase.”



“Sunt un fatalau. Ba nu… mai rau. Sunt un Shep.”



“ A plecat cu Parker, iar el i-a tinut usa deschisa. Pe chipul ei s-a intiparit un zambet de apreciere a gestului sau. Desigur. Cand l-am facut eu, n-a bagat de seama.”



“A sarutat-o pe buze, iar eu am trecut de la a ma simti ca un rege la a ma simti ca un om pe cale sa comita o crima.”



“ – Intr-o alta viata, te-as fi putut iubi.

 - Eu te-as putea iubi in viata asta.”



“ Acum ca in sfarsit aveam senzatia unui camin, ea pleca.”



“Stiu ca am dat-o in bara, bine? Sunt impulsive si iute la manie, insa tu mi-ai intrat pe sub piele ca nimeni altcineva. Te porti de parcama urasti in minutul asta, iar in urmatorul ai nevoie de mine. Nu fac niciodata nimic cum trebuie si nu te merit… dar, la naiba, Abby, te iubesc. Te iubesc mai mult decat am iubit vreodata pe cineva sau ceva. Cand esti langa mine, n-am nevoie de bautura sau de bani sau de lupte sau de partied de sex de o noapte… tot ce-mi trebuie esti tu. Numai la tine ma gandesc. Numai la tine visez. Esti tot ce imi doresc.”



“- Ma iubesti?

- Tatuajele sunt de vina.”



“Stii de ce te doresc? N-am stiut ca eram singur pana nu m-ai gasit tu. N-am stiut ca eram singur pana in prima noapte petrecuta fara tine in patul meu. Esti tot ce am asteptat dintotdeauna, Pigeon.”



“Sa privesc cum lumea lor continua in timp ce a mea se sfarseste era tulburator.”



“Unica femeie cu care as fi vrut sa ma casatoresc vreodata tocmai imi fransese inima.”



“- Travis, nu se poate ca tu sa-mi spui in continuare ce sa fac! Nu-ti apartin!

 - EI BINE, EU ITI APARTIN! am tipat.”



“Si pentru afurisita de oroare absoluta de a-ti pierde cea mai buna prietena fiinca ai fost destul de prost incat sa te indragostesti de ea!”



“Singurul lucru de care ma tem, Pigeon, este o viata fara tine.”



“Ti-ar spune “multumesc” pentru ca i-ai dat inapoi copilului ei ceva ce el a pierdut atunci cand ea a murit.”



“Cu toate ca ne facuseram sa trecem reciproc prin chinurile iadului, gasiseram paradisul. Poate caera mai mult decat merita o pereche de pacatosi, ina n-aveam de gand dsa ma plang.”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu