sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Recenzie Truly, Madly, Deadly


They Said It Was An Accident...

Sawyer Dodd is a star athlete, a straight-A student, and the envy of every other girl who wants to date Kevin Anderson. When Kevin dies in a tragic car crash, Sawyer is stunned. Then she opens her locker to find a note:

You're welcome.

Someone saw what he did to her. Someone knows that Sawyer and Kevin weren't the perfect couple they seemed to be. And that someone—a killer—is now shadowing Sawyer's every move...



My opinion:


Chiar mi-a placut enorm de mult acesta carte. Stiu ca prima data am vazut-o pe un blog, si m-a atras atat de mult descrierea si coperta. Am stiut neaparat ca trebuie sa o citesc.

Actiunea si intamplarile acestei carti le-am mai vazut numai intr-un film la tv. Nu am mai citit niciodata despre asa ceva. Ma bucur ca cineva s-a hotarat sa scrie o asemenea poveste. Merita citita.
Intotdeauna mi-a placut misterul din spatele acestei tip de povesti. Cum te tine cu sufletul la gura, in cautarea criminalului.
M-i s-a parut o carte exceptionala, insa nu extraordinare pentru ca din pacate, are si unele defecte.
La un moment dat, actiunea tinde sa devina putin plictisitoare, incat m-a luat somnul la un moment dat. Ei, e vorba doar despre cateva capitole, insa am inceput sa ma panichez, deorece am vazut cateva recenzii pe Goodreads, si nu putina lume a fost careia nu i-a placut acesta carte. Pacat.
Si finalul…I mean, cand citesti o astfel de carte, ai nevoie, tu ca cititor, de o incheiere serioasa. Sa sti ca totul s-a terminat si ca lucrurile s-au aranjat in toate planurile. Ei acest acarte a avut un sfarsit doar pe jumatate, si asta ma gandesc, pentru ca autoarea se gandea si la un al doilea volum. Sper sa nu o faca pentru ca unul e deajuns.

Anyway, actiunea este minunata, te face sa devorezi carte, te face in asa fel incat de acapareaza cu totul. Iar asta face cartea atat de buna. Merita sa-i da-ti o sansa, chiar si cu micile defecte pe care le are. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu