marți, 7 ianuarie 2014

Recenzie Pe Strada Dublin

Tot ce vrea ea este prezentul.
Însă viitorul îi rezervă o surpriză...

New York Times bestseller


Jocelyn Butler a fugit ani întregi de trecutul său. Însă bărbatul seducător pe care îl cunoaşte o va dezbrăca de toate... secretele.
Acum patru ani, Jocelyn Butler şi-a lăsat în urmă trecutul dureros şi a plecat din Statele Unite în Scoţia, pentru a lua totul de la capăt.
S-a hotărât să-şi îngroape suferinţa şi să meargă înainte fără a se mai implica în nicio relaţie.
Pare mulţumită să ducă o viaţă retrasăpână în clipa în care se mută într-un apartament superb pe Dublin Street. Acolo cunoaşte un bărbat care zguduie din temelii lumea ei păzită cu grijă.
Braden Carmichael obţine întotdeauna ce vrea. Ştiind cât de sceptică este Joss privind orice fel de relaţie, Braden îi propune un aranjament sexual care să satisfacă atracţia intensă dintre ei şi care să le ofere în acelaşi timp libertate totală.

EROTISM.
SENZUALITATE.
ROMANTISM.



My opinion:


O My Fucking GOD! Cred ca astea sunt cele mai potrivite cuvinte sa descriu acesta carte.
Cred ca e cea mai buna carte scrisa vreodata. Cred ca are o asemenea magie in ea, incat crezi ca tu esti in acea carte, ca actiunile sunt ale tale, sentimentele sunt ale tale. Crezi ca cartea este scrisa despre tine.

Imi pare rau sa zic, insa, Braden has my hole heart. Sorry Mr Grey!
Nu, glumesc, Grey o sa fie mereu prima mea iubire, insa Braden e ultima. :))
Nu stiu ce ganduri a avut autoarea cand a scris acesta carte, insa cu siguranta nu e nimic de genul Fifty Shades of Grey. Iar asta ma bucura enorm de mult, pentru cam saturasem sa citesc mici copi ale ei. Chiar daca multi spun ca e o lectura erotica, pentru mine a fost una de dragoste.
Cartea asta m-a facut sa simt anumite sentimente pe care nu cerd ca le-am simtit nicodata la Fifty Shades of Grey.

Imi aduc aminte, ca, la un moment dat intr-un capitol Joss isi adduce aminte de parintii ei, iar povestind aceea intamplare, inima mea inceput sa bata atat de tare, de parca vroia sa mearga undeva. Niciodata nu am avut sentimente asa de puternice pentru o carte.

Ce sa mai zic de chimia dintre Joss si Braden?! E perfecta. Inca de la prima intalnire, din taxiul, unde si acum imi aduc aminte cum i-a analizat picioarele de parca as fi fost eu in locul lui Joss. Si cat de tare am ras cand i-a spus ca are o prietena.:))) I mean, dude, you totally like her, stop pretending!
Am iubit cartea asta pentru ca pentru prima data nu el a fost cel ranit si distrus de trecut. Ci ea, iar el avant asa mare grija de ea, completand-o, ajutand-o sa se impace cu trecutul.

Nu sunt multe de zis despre acesta carte, doar atat: TREBUIE SA O CITITI!

My feelings during this book:

When I see that Braden is Ellie brother:



When Braden is breaking with is girlfriend (i forgot his name, so much I careJ)):

 

When Braden first kiss Joss:




The End:



The favorite quotes:
“Iubirea pentru ceilalti sfarseste prin a-ti frange inima.. dar nu ne putem desparti de ele.”

“- Esti un dobitoc.
Braden a pufnit, indreptandu-se de spate:
“-De obicei, o femeie imi spune asta dupa ce am *beep* si i-am chemat un taxi.”

“- Pentru ca in literature fantasy, realitatea nu are nicio putere. Imaginatia mea controleaza totul.”

“Esti o fata buna la suflet, dar faptul ca nu ai incredere in nimeni la face viata grea celor care tin la tine.”

“- Stii, Braden, te-am observat in ultimele luni si mi-am dat seama ca te porti ca un gentleman cu toata lumea, in afara de mine. De ce?
-          Te vreau in pat. Iar gentlemenii sunt plicticosi in pat.”

“- Dupa ce ca port rochia asta, acum o sa ies de aici si fara chiloti, primitivule, i-am zambit eu insolent.
-          La dracu’! a zis Braden, inchizand ochii.”

“ – Bine, atunci.
-          Ma lasi sa plec?
Buza de sus I s-a arcuit, iar pe chip i s-a asternut o expresie de amaraciune:
-          Se pare ca… nu te-am avut niciodata, a spus el, facand un pas in spate.”

“ Stii ce e mai infricosator decat sa-ti asumi un risc sis a pierzi? Regretul. Regretul are efecte ingrozitoare asupra unui om.”


Cartea are 400 pagini, format 130 x 200 mm, si o puteti comanda de pe site-ul editurii TREI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu