luni, 9 decembrie 2013

Recenzie Sia

Sia by Josh Grayson

Atunci când Sia în vârstă de șaptesprezece ani,  se trezeste pe o bancă din parc, ea nu are nici o idee cine e sau unde este. Cu toate acestea, după o săptămână fără adăpost, ea se reunişte cu familia ei. La școală, ea e puternică și populară. Acasă, ea e bogată cum nu şi-a imaginat. Dar își dă seama repede că viata ei perfecta este o minciună. Familia ei se destramă și prietenii ei sunt snobi, crudzi și din plastic. Mai rău încă, ea descoperă că a fost cea mai crudă dintre toţi. Îngrozită de trecutul ei, ea pornește într-o călătorie de salvare și se îndrăgosteşte de Kyle, "tocilarul", chinuit odată de ea. Cu toate acestea, tot timpul, ea se întreabă dacă, atunci când amintirile ei se vor întoarcă, ea va deveni bătăușul care a fost înainte ... și dacă ea îl va pierde pe Kyle.

OMG! Aceasta a fost o carte minunata . Și sunt atât de fericita ca am avut placerea sa citesc această carte .Acest an am căutat o carte diferită  , iar acesta a fost atât de diferita . Am ales această carte pe NetGalley . Amm ales-o doar din cauza copertii.  Pur și simplu ma hipnotizat . Adică , arunca si tu o privire . Acel verde mi-a pus cap . Este o coperta perfectă pentru o poveste perfectă. Mi-a fost un pic teamă , deoarece , știți judecând după aparențe risti că povestea sa nu fie buna . Dar de data aceasta nu a fost cazul .

“True friendship is when two friends can walk in opposite directions, yet remain side by side.”

Aceasta carte este despre o fată tânără , care peste nopate intalneste schimbarea . Ea este fiica  unui cuplu celebru de la Hollywood . Ea are totul , și poate pentru că ea este atât de plictisita , ea decide să fie  fata populară în liceu . Ea are prieteni perfecti , prietenul perfect și corpul perfect . A torturat ceilalți copii din școală doar pentru că  poate . Dar într-o zi , acestea se schimba . In timp ce face jogging, isi pierde memoria. Cum te-ai simti pe stradă, singur , și sa nu-ti amintesti cine ești ? Atunci , ea decide să fuga . Departe de lume , de ea și memoria ei pierduta .

Ce sa întâmplat în continuare o va schimba pentru totdeauna . Se va schimba perspectiva ei, modul in care se  gândeaste la oamenii din jurul ei  . Ea va vedea ca nu bani sau faima conteaza, ci doar dragostea și sprijinul familiei .

Este vorba despre o fată care doreste atât de mult să se schimbe când  afla cum a fost in trecut . Ea vrea această schimbare . Și în acest proces gaseste dragostea ei adevărata .
Am iubit atât de mult această carte , pentru că era diferita și  ma captivat . Acțiunile , adevărata poveste din spatele acesteia a fost atât de puternic . Doar arata ca  oamenii se pot schimba . Dacă doresti .Din nou ,am fost atât de fericita ca am  citit această carte . Cred că aceasta este una dintre preferatele mele de pana acum . Deci, va trebui să-o încercați . Doar da-ti o șansă . Acesta vă va schimba . PE BUNE . :)

“I loved you yesterday. I love you today. And if you`ll let me, I`ll love you tomorrow.”

Goodreads