luni, 2 decembrie 2013

Recenzie Orasul de Sticla

Orasul de sticla, Instrumente mortale, Vol. 3
Cassandra Clare

Amenintati de haosul unui razboi, vanatorii de umbre trebuie sa se hotarasca daca vor lupta alaturi de vampiri, varcolaci si celelalte creaturi din Lumea de Jos, sau impotriva lor? Intre timp, Jace si Clary au si ei de luat o decizie dificila: sa dea sau nu curs iubirii care-i leaga, desi stiu prea bine ca este o iubire interzisa?

Pentru a-i salva viata mamei sale, Clary trebuie sa plece in Orasul de Sticla, locul de origine al vanatorilor de umbre - chiar daca asta inseamna sa incalce Legea si sa riste moartea. Mai grav este ca Jace se opune acestui plan, iar Simon este aruncat in inchisoare de catre vanatorii de umbre, care isi au banuielile lor cu privire la acest vampir imun la lumina soarelui. Din fericire, Clary isi gaseste un aliat - in persoana misteriosului Sebastian, care nutreste o stranie atractie fata de ea. Valentine isi aduna in acest timp o armata de demoni, dar vor reusi oare locuitorii din Lumea de Jos si vanatorii de umbre sa uite de vrajba dintre ei si sa-si uneasca fortele pentru a o infrange?

Si tocmai ce am si terminat cartea acesta.OMG! Tot vedeam ca am mai putine pagini de citit si nu vroiam sa se termine,vroiam din ce in ce mai mult.Stupid,nu? Din moment ce mai este si continuarea.Si totusi, simteam ca vreau din ce in ce mai mult din acest volum.

Pot sa spun cu mana pe inima ca acest volum e preferatul meu pana cum.Zic pana acum pentru ca mai am de citit volumul 4.Momentan.:))

Mi-a placut acest volum mai mult pentru ca intamplarile sunt duse la un alt nivel,in care descoperim adevararuri,unele capitole din viata sunt incheiate,iar altele deschise.

Mi-a placut sa o vad pe Clary mai putin mundane,si mai mult vanator de umbre.Mia placut ca a putut sa-si ajute neamul in cel mai bun mod posibil.Mi se parea pana acum in volumele trecute ca,Clary e doar pe post de pion in actiune. Doar o fata indragostita care a descoperit ca e vrajitor de umbre prin intamplare.Insa acest volum mi-a schimbat total parerea despre ea. Insfarsit am vazut-o in elemental ei: pe cat de indragostita pea tat de curajoasa e.

Mi-a mai placut ca autoarea a mai introdus un personaj care era super important,mai ales in viata lui Clary.Chiar credeam ca nu am sa mai citesc momentul asta curand.O doamne eram ca si un copil retardat.Nu vedeam si nu auzeam nimic inafara de gandurile mele si randurile cartii.Mama chiar mi-a facut un afis la usa camerei mele,sa-l pun cand citesc pentru ca asa stie ca nu am nevoie de apa,mancare sau nu vorbesc cu nimeni deloc.:))) Cool.

Mi-a mai placut ca personajul lui Jace a evoluat mult mai mult.Mi s-a parut mult mai uman,ca un inger(insafrsit) capabil sa-si arête sentimentele si ceea c ear face pentru cei pe care ii iubeste.

CE mai pot sa zic de Alec si Magnus?!Cred ca ei sunt cuplul meu preferat din toate cartile acestea si mi-a placut ca autoare a dus relatia lor la un alt nivel.I`m happy for them.

Acesta carte cred ca e punctual culminant din acesta serie.Si cu siguranta nu trebuie citita,ci devorata. Actiunea e superba,iar inatplarile scrise de autoare sunt atat de impresionante,cum nici macar nu ma gandeam ca o sa se inatample. Insa dupa cum era normal,cand unele usi se inched,altele se deschid.Iar dupa cum ne-a aratat autoare,unele usi nu sunt bune deschis.Oricum sper ca ati citit aceasta carte si va placut la fel de mult ca si mie.Daca nu,trebuie sa va apucati neaparat.:) So,Happy Reading! Sau mai bine zis Devorare :))

Cartea are 478 pagini,format 150x230,coperta cartonata cu supracoperta si o puteti comanda de pe site-ul editurii Leda.