duminică, 3 noiembrie 2013

Recenzie Jocurile foamei

Jocurile Foamei de  Suzanne Collins

Ai putea supravietui in salbaticie, de unul singur, cand toti cei din jur fac tot ce pot ca sa nu apuci dimineata urmatoare?

Intr-un viitor postapocaliptic, peste ruinele unui continent cunoscut odata ca America de Nord se intinde natiunea Panem. Ca simbol al puterii Capitoliului asupra celor douasprezece districte conduse cu o mana de fier, in fiecare an este organizat un concurs sadic si sangeros – Jocurile Foamei. Douazeci si patru de adolescenti sunt rapiti de langa familiile lor si aruncati in lupta pe viata si pe moarte, televizata in direct si urmarita cu frenezie. Doar unul dintre ei se va intoarce acasa faimos, bogat si... viu. Cine va castiga cursa nebuna pentru supravietuire?

„Pur si simplu am citit fara sa ma pot opri! [...] O lectura inrobitoare.” Stephen King

Si ma tot gandesc de ce nu am citit cartea aceasta mai repede?Si am facut si prostia de a ma uita la film inainte sa citesc cartea.O mare prostie stiu…In fine…

Banuiesc ca deja majoritatea ati citit cartea.Si nu cred ca exista cineva care poate sa spuna ceva rau la adresa acestei carti.Iar cei care nu ati citit-o,trebuie sa o cititi neaparat.Este prima carte in care nu tanjesc dupa dragoste si chimia ce presupune acesta dragoste.Este o carte plina de actiune si e perfecta asa cum e.Este o carte despre sacrificial care il presupune acesta dragoste,dandu-ti viata pentru ca cel cel iubesti sa traiasca.Este ceva minunat.Si ceva care ne suprinde de fiecare data.Pentru ca nu cred ca cineva ar mai face asa ceva,sau mai face asa ceva in ziua de azi.Dar in viitor?Nici atat.

Pentru cei care nu au citit aceasta carte,nu vreau sa va spun despre ce e vorba mai inamanunt.As strica frumusetea si misterul cartii,pe care merita sa-l traiti fiecare dintre voi.Doar ma stiti,ca eu nu sunt asaJ!

Ce pot sa va spun este ca,cartea este perfect scrisa,intamplarile si actiunile plasate exact la locul si timpul potrivit.Pot sa spun ca este o carte perfecta car e nu-I lipseste absolute nimic.Nu vreai sa afli mai multe detalii pentru ca toate sunt deja acolo in carte.Asa de bine e scrisa.Este usor de citit.Iar mai presus de toate cartea contine o poveste minunata.Cai ai dorii mai mult de la o carte?!

Eu una stiu ca nimic,am adorato si devorato asa cum e.Sper ca si voi ati facut la fel sau o sa faceti.Va spun nu o sa regretati ca ati citito.

Cartea are 312 pagini,format 145x215,coperta cartonata si o puteti comanda de pe site-ul editurii Nemira.