marți, 20 august 2013

Recenzie Strania poveste a lui Benjamin Button

Strania poveste a lui Benjamin Button de Scott F. Fitzgerald


Aceasta nu pretinde sa fie literatura. Aceasta este doar o istorisire pentru cei cu sange rece care vor o poveste si nu doar o multime de chestii psihologice sau analiza. Omule, o vei iubi! Citeste-o aici, urmareste-o in filme, ascult-o la fonograf, coase-o la masina de cusut.”, Scott F. Fitzgerald

„Amuzanta, interesanta si bine facuta... Fiecare piesa este cizelata.”, New York Times





My opinion:

Nici nu stiu ce sa zic despre aceasta carte.Vroiam sa o citesc deoarece am auzit de film.Nu am vazut filmu,insa vreau sa ma uit la el si de aceea am citit si cartea.Tema carti mi-a placut enorm de mult.Copilul care s-a nascut intr-un spital(pe atunci nasteai acasa),si care nu este ca si ceilalti copii.Se naste batran.Cursul vietii lui e inversat,se naste intelep si moare inocent.Chair mi-a placut enorm cartea si tind sa cred ca asa as vrea sa fie si viata mea.Cred ca ar fi mult mai frumoasa si mai putin lacoma sir ea.Ceea ce mi-a displacut la aceasta carte este numarul de pagini.WTF?58?Actiuniile si toate intamplarile care trebuiau sa fie detaliate….E mare pacat.Sunt sigura ca iesea o carte splendita.E mare pacat.In rest recomand cartea tuturor.Va face sa va intrebati ce a-ti schimba la viata vostra,daca a-ti vreau diferita.

Si cum am spus mai sus,a aparut si filmul dupa acesta carte in care il avem in rolul principal pe Brad Pitt

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu