vineri, 30 august 2013

Recenzie Heaven and Hellsbane

Heaven and Hellsbane (Hellsbane #2) by Paige Cuccaro



Emma Jane Hellsbane just unwittingly triggered a whole bunch of nephilim to come into their powers—and this new army has teamed up with Bariel, demon straight from Hell, who’s made it his mission to kill all the magisters on Earth. When they come after Eli, Emma and Officer Dan must work together to save him, but this makes Eli all the more tempted to Fall for Emma. And his fighting his feelings for her means Heaven has taken notice.

Now Emma isn’t just fighting off demons, rogue nephilim and Fallen angels, she’s defending her womanhood to the judgmental Seraphim angels, too, who want to separate Eli from Emma Jane. Can she protect Eli, Officer Dan, and find her rogue father? For Emma Jane, it’s all in a day’s work as Heaven’s ultimate bounty hunter.




My opinion:

Este a treia serie pe care o citesc despre ingeri.Bine,am citit doar volum doi din ea pentru ca am primit-o in schimbul a unei recenzii.Am fost putin speriata la inceput pentru ca nu am citit primul volum si nu am stiut nici la ce sa ma astept de la aceasta carte.Insa mi-a placut enorm de mult.Mai ales ca am aflat si unele lucruri din primul volum.Emma Jane este nephilim.Tatal ei a disparut odata cu amintirea ei despre el.Nu isi dorea sa ceva insa pentru a scapa de povara asta(nephilimi au datoria de a ucide ingerii gazuti)trebuie sa-si omoare tatal.Insa pentru aceea trebuie sa-l gasesca.

Totul incepe cand intr-o seara,unde Emma lua cina cu Dan,ofiterul de politie si iubitul ei(si chiar nephilim,insa putearea lui nu a fost trezita,care se face cu ajutorul unei sabi).Insa cine le este intrerupta de catre Eli,magisterul lui Emma si tot odata baiatul de care este indragostita.

Ceva rau s-a intamplat.Magisterii sunt ucisii iar sabiile lor sunt furate.De catre cine?Nici ei nu stiu.Insa cand Emma afla va avea un soc.Este o persoana pe care o cauta si nu credea ca o s-o gaseasca in mislocul acestei nebunii.

Cartea asta are de toate:umor,actiune si mai ales dragoste.Chimia dintre Emma Si Eli nu poate fi ascunsa,insa trebuie.Iubirea lor are un pret.Daca vor merge mai departe risca ca Eli sa devina si el inger cazut.Iar asta nu se poate intampla insa se pare ca celor doi nu prea le mai pasa decat de dragostea lor.

Finalul ma nedumerit putin,insa asta imi arata ca o sa mai fie si al trilea volum ceea ce ma incanta super tare.Recomand cartea aceasta tututor.Chiar merita citita.


Prima carte din serie:



Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu