Recenzie La jumatatea drumului spre mormant

La jumătatea drumului spre mormânt” (Vânătoare nocturnă #1) de Jeaniene Frost

Dragoste şi aventură, sex şi dramă într-un thriller incendiar

Bestseller New York Times şi USA Today

La jumătatea drumului spre mormânt este primul volum din seria „Vânătoare nocturnă” de Jeaniene Frost – şi este incredibil!

O fantezie urbană spectaculoasă, care preia tema vânătorii de vampiri abordată dintr-un unghi inedit, cu propria ei mitologie vampirică şi mult suspans.

Este povestea lui Cat – dură şi violentă, şi totuşi vulnerabilă, iar uneori mai încăpăţânată decât ar trebui – şi a lui Bones – vampirul blond cu accent britanic, irascibil şi sarcastic.

Cat este unul dintre cele mai interesante personaje din genul „vampir”, o combinaţie între Sookie Stackhouse şi Buffy. Pe jumătate vampir, născută dintr-o femeie umană violată de un vampir, ea îi vânează pe morţii vii încă de când a împlinit 16 ani şi mama ei i-a spus toată povestea sa, încurajând-o să-şi folosească abilităţile speciale pentru a-i distruge. Cat şi-a intrat în mână şi deja are la activ un număr frumuşel de vampiri omorâţi, când îl cunoaşte pe Bones, care, deşi el însuşi vampir, îi vânează pe cei asemenea lui. Până la Bones, lumea vampirilor are pentru Cat o singură culoare: neagră. Dar acum Bones îi dă peste cap tot universul.

După ce Cat încearcă să îl omoare, dar eşuează lamentabil, Bones face o înţelegere cu ea, şi o învaţă cum să lupte mai eficient şi să devină o momeală perfectă pentru a-şi atrage victimele. Dar pe parcursul lecţiilor, între cei doi se naşte o legătură mult mai profundă decât se aşteptaseră ei… (Rămâne să descopere cititorii toate întâmplările uluitoare ─ şi momentele fierbinţi ─ prin care trec cei doi!)

E o poveste care te captivează, cu personaje minunate şi bine conturate. Bones este pur şi simplu delicios, iar atracţia dintre cei doi – de-a dreptul magnetică.

Clipe tensionate, pline de acţiune, care se întrepătrund cu momente romantice şi cu mult umor: dragoste, aventură şi dramă ─ iată o combinaţie captivantă şi total irezistibilă.

Intotdeauna mi-au placut fetele care sunt curajoase si brave,fara a vea nevoie de un barbat langa ele ca sa conteze.Exact acest gen de persoana e  si Cat.Nimic nu o poaate opri mai ales ca are si un scop pentru ceea ce face.Sa-si razbune mama.Insa ce te faci cand dai peste unul mai puternic ca tine?Nu renunti orice ar fi.Asta mi-a placut la cartea asta.Cat nu a renunta chit ca stia ca poate sa moara.Insa Bones nu e mai prejos.E el periculos si isi urmareste propriile interese,dar e o bucata de om rupata din rai.Iar Cat nu scapa de farmecele lui,la fel si Bones.Este o poveste romantica presarata cu atat de multa actiune.Si cel mai important...UMOR!Cum sa nu adori acesta carti:D SUnt superbe iar aceasta nu  face exceptie.Statea de aproape 6 luni la mine pe raft,facandu-mi cu ochiul,insa am tot ingnorat-o.Pacat.Am devorat-o in doua zile.Poate o terminam si mai repede dar am avut si de invatat.Este o carte superba si merita citita.Daca nu ati citit-o inca va recomand sa lasati totul din mana si sa va apucati de ea.
Cartea are 480 de pagini,format 105x175,coperta brosata.O puteti comanda de pe site-ul editurii Leda.

Enjoy!