luni, 15 iulie 2013

News!

Toata lumea cred ca vazut filmul 3MSC(A Tres Metros Sobre El Cielo).Cine nu trebuie neaparat sa vedeti filmul.Este o poveste tipica de dragoste.


Stim ca este si o continuare a acestui prin film:Tengo ganas de ti.
Aceste doua filme au la baza romanele lui Federico Moccia.Primul volumul mi-a l-am achizitionat si eu pentru ca am adorat primul film.Ok...pana aici toate bune si frumoase.Insa azi am aflat ca s-ar putea sa avem si partea a treia a filmului.Interesant,nu?Chiar mi-ar placea a treia parte in care toate lucrurile sa se aseze,sa fie cum trebuiau sa fie la inceput.Pentru cei care ati vazut filmul stiti la ce ma refer.:)) Pentru cei nefericiti....Va trebui sa vedeti filmele pentru a va da seama.Credeti-ma merita.Aici aveti articolul care sugereaza aceasta informatie.
Mai in jos va las trailerele primelor 2 filme pentru cei care inca nu au vazut filmul,pentru a se convinge ca merita:D



Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu