sâmbătă, 20 iulie 2013

My Mail(4)

Stiu ca am postat cam rar saptamana aceasta insa am fost plecata...doar e vacanta:d Insa cand am ajuns acasa am avut o mare supriza:cartiii.Mi-am petrecut saptamana in cea  mai mare veselie:D A fost o saptamana bogata in carti.Si nu cred ca am sa-mi cumpar pana nu le termin pe toate.Ok,gata cu vorbaria....Mai in jos aveti imagini cu ceea ce am cumparat:D 


De pe blogul ioanei(aici)mi-am cumparat urmatoarele:


Le-am luat la un super pret:D Deabia astept sa ma apuc de JFK.E prima carte de Stephen King pe care o am.Si ce mai carteeee.....e destul de groasa:D



De la elefant.ro am profitat de promotia lor,in care primesti un cadou in valoare de 50 lei si mi-am luat:
Vroiam sa mi-o iau de ceva timp si acum am prin ocazia perfecta.Iar ca si cadou am primit:
Sunt chiar foarte interesante cartile:D 



De la libris.ro mi-ai luat:




Sunt foarte incantata de cartile acestea.M-ai ales ca le-am luat la o super reducere si am avut si transportul gratuit(promotia luni iulie).Deabia astept sa ma apuc de ele.Decizia cea mai grea o sa fie de care sa ma apuc prima.


Iar in ultimul rand,am doua carti pe care,una am castigat-o,iar alta am primit-o pentru un blog tour.


Am castigat aceasta carte minunata la un concurs de pe blogul autoarei...Am fost asa de fericita cand am vazut e-mailul.Iar asta nu e tot.Mi-a trimis si bookmarks,oregami si o bratara.Cred ca am sa fac un concurs cu bookmarks cat de curand.
Multumesc Kimberly Sabatini.


Iar pentru blog tour am primit cartea in format electronic:
Este o carte superba...Nu credeam ca o sa-mi placa asa de mult.Recenzia o sa o pun in curand.

Voi ce ati cumparat saptamana aceasta?




Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu