sâmbătă, 29 iunie 2013

Recenzie Jurnalul erotic al unei adolescente de 16 ani

Jurnalul erotic al unei adolescente de 16 ani
Melissa P.


"Melissa P. este Lolita noului mileniu.
O carte scrisă într-un limbaj mult mai elegant şi coerent decât s-ar fi putut cineva aştepta de la o adolescentă…"
CORRIERE DELLA SERA

"Un roman cu un impact uriaş…"
NEW YORK TIMES

Şaisprezece ani, un jurnal, descoperirea unei lumi noi şi diferite: propriul corp de adolescentă, călătoria în căutarea sinelui prin intermediul sexului, dorinţa de a prinde cu putere acel sentiment ce nu poate fi cuprins: iubirea. Apoi, iluzia că l-a găsit în multe paturi, în multe trupuri, în case necunoscute, alături de nişte bărbaţi care nu o iubesc, experimentând excesul sexual sub toate formele.
Liric şi tulburător, dur şi romantic, Jurnalul erotic al unei adolescente de 16 ani este cel mai surprinzător debut literar italian din ultimii ani.

„În cartea mea vorbesc despre cum este să creşti într-o societate plină de pericole.
Este de necrezut că romanul meu a fost considerat scandalos!"

Melissa P.

„Un roman scandalos, scris impecabil… O poveste pe care n-o poţi lăsa din mână, spusă cu o pasiune care îl copleşeşte pe cititor…"
GAZZETTA DEL SUD

Originară din atât de puritana Sicilie, Melissa Panarello, acum în vârstă de 20 de ani, a şocat opinia publică, descriindu-şi cu o precizie clinică experimentele sexuale.

Peste 2 milioane şi jumătate de exemplare vândute!


My opinion:
E o carte foarte interesanta.Ceea ce ma atrasa prima data la ea a fost titlul si coperta.Nici macar nu am citit descrierea si mai ales ca am prins-o la reducere am luat-o.Tot ce pot sa spun despre aceasta carte este,ca si mie mi sa parut putin prea de tot.Personalul principal a acestei carti doreste dragoste,dragoste ca si in filme unde sa iubeasca si sa fie iubita la randul ei.Ceea ce mi-a placut la aceasta carte este ca ne expune pericolele pe care le putem intampina cand ne dorim un lucru asa de mult incat suntem dispuse sa accepta orice.Ceea ce nu mi-a placut este faptul prin ce trece ea pentru a atinge aceea iubire perfecta,ceea ce a fost dipusa sa faca pentru a descoperi in final mare iubire.Dar tot e bine,pentru ca in ciuda a tot ce a facut cu corpul ei,a reusit sa descopere dragostea.E cartea care nu tare as recomanda-o.Sincer.Stiu ca cateodata zicem ca suntem dispusi sa facem orice pentru a ne atinge scopul,nu cred ca am fi dispusi chiar la orice.Este o lectura usora,iar daca reusesti sa citesti in spatele randurilor o sa vezi ca merita.E chiar inspirata din viata.
Cartea are 160,format 130 x 200 mm, paperback cu clape.O pueti comanda de pe site-ul editurii Trei.

De curand am descoperit ca s-a facut si film dupa aceasta carte.Se nu numeste Melissa P.A fost adaptat in anul 2005,iar in rolul principal o puteti vedea pe actrita María Valverde,care a jucat si in A tres Metros Sobre el cielo.


Enjoy!

2 comentarii:

  1. Cred ca m-ai facut curioasa pentru cartea asta.;)Iti recomand 50 shades.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Credema ca 50 shades a fost prima serie pe care am citit-o de genu:)

      Ștergere